Category: Låtar | 2016-10-16 | 22:03:54

Låtar

Tänk vad vissa låtar kan framkalla vissa känslor...
Varje gång jag lyssnar på Never let you go så får jag en känsla jag inte kan beskriva, jag får typ tårar i ögonen, haha. Varje gången jag hör den så påminns jag på något sätt om varför jag älskar Justin så mycket... förstår ni?

Har ni någon låt av Justin som ni får någon speciell känsla av eller som ni associerar med glädje, sorg, som barndom etc? 


/Elvira 
Postat av: Belieber !!!!

Jag håller med dig så mycket!! :(( finns många låtar med han som jag inte ens kan lyssna på pga får så mycket känslor haha:/ t ex nothing like us,be alright och mark my words är några av dom, sååå bra låtar men så känslosamma.

2016-10-17 @ 14:33:31
Postat av: Anonym

Jag håller med dig så mycket!! :(( finns många låtar med han som jag inte ens kan lyssna på pga får så mycket känslor haha:/ t ex nothing like us,be alright och mark my words är några av dom, sååå bra låtar men så känslosamma.

2016-10-17 @ 14:33:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: