Category: News! | 2016-11-08 | 22:06:00

Fansen har börjat köa - 5 månader innan

Hör och häpna!
Till Brasilien kommer Justin och Purpose tour först i mars men några beliebers har redan börjat köa, 5 månader i förväg. 
 
Allt detta gör dom för att komma längst fram på konserten. De har satt upp flera tält som är väl utrustade.
 
För att hinna med skola och jobb har de skrivit ett schema där någon alltid är och vaktar tältet.
 
Tror ni de kommer orka köa i 5 månader? Själv så tyckte jag det var jobbigt att vara där i 14tim så jag tror inte det, haha.
 
 
Postat av: Anonym

Jag tänker mest såhär, det kommer ju vara många fler evenemang där innan Justin så ska dom stå mitt i nån annans kö?😂

2016-11-10 @ 22:22:11

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: