Category: News! | 2016-11-13 | 15:51:00

1 år sen Purpose

13 november 2015 - datumet då Justin släppte sitt album Purpose.

Ett år sen, visst är det galet? Tänk hur snabbt ett år går!
Albumet Purpose har betytt väldigt mycket för mig, även för alla andra Beliebers, men framför allt för Justin. Purpose blev på något sätt som Justins comeback.

Under detta året har Justin rest runt i världen och sjungit för alla Beliebers. Visst har det varit endel tårar och problem. Men tänk bara så mycket glädje och lycka han har spridit! Jag har älskat att se alla videos och fina bilder från konserterna. Alla coola danser, underbara shower, roliga intervjuer och fantastiska låtar, ja det är så mycket som Purpose fört med sig. Men det absolut bästa för mig var när Justin var i Sverige och jag fick uppleva allt med mina egna ögon.

Vad är ditt favorit minne från Purpose tour? Är det kanske en låt från albumet som betytt extra mycket för dig? Berätta i kommentarerna!

 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: