Category: Purpose Tour -16 | 2016-05-30 | 16:39:28

#Purposeheartforjustin

Som fortsättning på #purposeheartforJustin så kommer här lite uppdatering!
 
Inne på arenan är det ca. 40.000 personer och det kommer vara svårt att nå ut info till alla. Jag tänkte att man kan sätta upp lappar utanför arenan på konsertdagarna och försöka sprida det genom köerna. Jag själv ska köa i ståplats den 29 och GC den 30 så jag kan försöka sprida det där, men det skulle vara jättebra om vi var fler som kunde ta initiativ! Så var inte rädda för att sprida det - jag tror Justin verkligen skulle uppkatta det och vad gör man inte för att han ska bli glad?

På en konsert tidigare i veckan så sa Adele faktiskt ifrån att alla ska njuta av konserten istället för att bara filma (http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article22912375.ab) och så vill vi väl inte att Justin ska känna?
 
Förslagsvis så kan vi bestämma speciella låtar där vi försöker göra hjärtan med händerna istället för att filma, för några minnen från konserten vill man ju ha förevigade.
 
Vad tycker ni? Ska vi fortsätta försöka sprida detta? #purposetourheartforJustin
 
/Elvira
 
Postat av: Lova

Ja, superbra intiativ! Men det måste bestämmas under vilka/vilken låt!

2016-05-30 @ 18:32:08
Postat av: Biebz

Purpose är ett måste, tror verkligen han hade uppskattat de under den låten

2016-05-31 @ 11:47:43
Postat av: Linn

Jag tycker vi ska göra detta under mark my words då han kommer in, sen även under purpose och life is worth living.

2016-05-31 @ 19:09:56
Postat av: -

Jag tycker purpose, i början kommer alla vilja ta kort så kanske inte mark my words.

2016-06-01 @ 00:05:54
Postat av: Linn

Självklart vill man ta kort, men skulle det inte vara häftigt om han vällkommnades med massa hjärtan? Tror han skulle uppskatta det.

2016-06-01 @ 19:26:50
Postat av: Anonym

Fint tanke med att göra hjärtan när han kommer in. Men helt ärligt tror jag det inte kommer att gå. Alla kommer vilja ta kort och filma. Sen är jag inte riktigt säker men jag tror att han ska vara i en glasbur i början? Kan ha fel men. Så då kanske han inte har lika stor chans att "se oss". Det blir ju bättre när han kanske tar en lugn låt och kanske sätter sig på scen som han har gjort innan. :)

2016-06-01 @ 22:18:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: