Category: News! | 2016-05-15 | 22:36:00

Inga mer bilder med fans

För fem dagar sedan så lade Justin upp denna bild på instagram:
 
 
På bilden så står det lätt översatt:
Om ni råkar se mig på gatan så vill jag att ni ska veta att jag inte längre tar bilder med er. Det har kommit till en punkt där folk inte ens säger hej till mig eller tittar på mig som en människa. Jag känner mig som ett djur på Zoo och jag vill behålla min mentala hälsa. Jag förstår att många kommer bli besvikna men jag är inte skyldig någon något. Och till er som säger "men jag köpte ditt album", ni ska veta att ni köpte mitt album, det var det ni betalade för, ett album! Det säger inte i det finstilta att ni när ni ser mig också kommer få en bild.
Justin Bieber
 
Bilden har fått starka reaktioner från fans, både positiva och negativa. Många tycker att han borde vara tacksam mot sina fans som har tagit honom till där han är nu, medans andra tycker att han gör helt rätt.
 
Vad tycker ni?
 
/Elvira
 
Postat av: Anonym

Jag tror han behöver vila . Sen tycker jag att det är bra att han börjar säga till när något är jobbigt.

2016-05-16 @ 07:25:04
Postat av: Anonym

Håller med!!!

2016-05-16 @ 15:31:39

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: