Category: Purpose Tour -16 | 2016-03-21 | 14:47:42

Purpose Tour: LA Day 1, fantagna bilder

 
 
Postat av: Anonym

Är det en ny tatuering justin har på benet eller vad är det för blommor? Skulle ni kunna visa den? :) Skicka länk eller något för tro inte jag har sett den innan

2016-03-21 @ 19:32:50
Postat av: Anonym

Jag var på första konserten som jag vann via Rix FM. Kolla mitt filmklipp "babbian" eller mik bästa vän Ebbas klipp av mig där ni kan se min reaktion första gången jag såg honom. "Ebbanermark" på instagram filmar min reaktion. Är det bara jag som reagerar så? Haha! Showen var fantastisk och jag ser fran emot 30 september !!!! :-))

Svar: Nice! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-03-27 @ 23:32:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: