Category: Frågestund | 2016-08-22 | 16:00:00

Svar på frågestunden del 2

Tror ni man kommer se dåligt om man står längre bak på golden circle? tror inte jag kommer ha tid att köa pga skola :(
 
Det gör man inte! Även om du är längst bak på golden circle så är du ändå längre fram än dom som är längst fram på ståplats. Man ser bra från hela golden circle.
 
Om man vill få en chans att träffa Justin innan konserten (utanför hans hotell) vilken tid ska man då stå där? Alltså vilken tid åker han till konserten? Och om man vill försöka att träffa honom efter konserten, vilken tid lämnar han då arenan? <3
 
Det finns inga tider för när Justin åker till och från hotellet eftersom om det skulle finnas det så skulle det samlas väldigt många utanför hotellet. Om du däremot väntar några timmar efter konserten så kan du kanske se honom lämna arenan, men ofta är artiserna duktiga på att lämna arenorna i civila bilar så man inte märker att de åker.
 
Vet ni när man får börja köa till konserten? Har nämligen golden circle och vill vara där så tidigt som möjligt! :)
 
Man får börja köa utanför Tele2 kl 6:00 på konsertdagen. Kommer man tidigare finns risk att man blir bortföst av väktare.
 
Kan ni kanske skriva ett inlägg om hans förband här i Sverige? Det är ju klart vilka det blir nu :) 
 
Som vi skrev i ett inlägg lite längre ner så är det The Knocks som är förband under Justins europaturne. Vi kan skriva ett separat inlägg lite senare om the Knocks! :)
 
/Elvira
Postat av: Anonym

Hur många står ungefär i golden circle? Tacksam för svar🙈❤️

2016-08-23 @ 21:04:56
Postat av: Anonym

När är det insläpp?

2016-08-24 @ 07:46:28
Postat av: Anonym

Hur många låtar har Justin Bieber?❤️

Svar: Jag har en Spotifylista med alla låtar han har gjort eller är feautring på, och det är runt 95st
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-08-26 @ 10:28:59
Postat av: Anonym

Hej!
Jag har tidigare aldrig varit på en konsert förut men ska till Justin Biebers den 30 september vilket ska bli så kul!
Kan ni snälla förklara hur allt går till skulle underlätta så otroligt. Jag har ståplats
Tex. När ska jag börja köa?
Kommer alla som har ståplats stå i samma kö innan konserten, eller finns det en "bättre" ståplats och en "sämre"?
Om man inte köar tidigt på morgonen med ståplats kommer man stå ända bak under konserten?
Var visar man upp biljetten?
Har ni några tips på hur man kan förbereda sig så bra som möjligt inför konserten? Som hur man kan komma så nära som möjligt vid ståplats osv osv! Tack så mycket skulle betyda så mycket om ni svarade! <3

Svar: Svarar imorgon i ett eget inlägg :-)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-01 @ 22:04:10
Postat av: Anonym

Hej jag heter Fatima jag kommer från Norrköping i Sverige jag är en av justins Bieber stösta fans men jag har fösökt ringa han men han svarar inte men det är okej jag vill bara att ni felsöker beräta dehär till han ingen vet hur mycke jag jilar justin han är den snyggaste kilen i hela jorden och hans låtar jag svimar nästan när jag hör hans låtar eller ser honom på bildet snälla fösök bereta dehär för han på något sätt

2017-01-10 @ 21:23:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: