Category: News! | 2016-08-15 | 09:57:30

Justin i drama

Jag låter bilden tala.

/Elvira

Postat av: Anonym

Det här hate måste stoppas då det inte är okej. Sen är min fråga är det inte papparazzio som lägger upp bilder på dom.

2016-08-15 @ 10:55:49
Postat av: Anonym

Vad har ni som äger bloggen för åsikter på detta? Är ni sådana som säger att Justin hatar sina fans osv eller försvarar honom haha? För jag tycker inte han har gjort fel i att posta bilder på hans vän/flickvän. Det är ju bara "fansen" som skapar drama genom att hata på tjejen utan anledning, klart att han blir less när folk skriver skit om folk han umgås med.

Svar: Jag personligen tycker att Justin ska få vara med vem som helst, så länge han är glad är jag glad. Det är så onödigt att Sofia och Justin har fått så mycket hat bara för alla är avundsjuka. Ingen vet ju vad som händer "bakom stängda dörrar" så jag tycker inte man kan döma Sofia och hon är inte värd allt hat! Sedan att Justin under de senaste dagarna betett sig lite konstigt, tex avföljt Hailey, Jaden, Rihanna på insta är lite konstigt men jag vill inte säga något utan att veta säkert. Jag älskar bara Justin och vill att han ska må bra och vara lycklig och jag kommer stötta honom i det han väljer att göra.
/Elvira
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-08-15 @ 15:25:21
Postat av: Anonym

Hej! Jag ville bara säga att Justin inte skrev det där om attention till Selena, utan Perez Hilton. Och det andra skrev han till Selena om "I love my beliebers" här har ni en länk så ni kanske förstår hur jag menar: https://twitter.com/jbchart/status/765227414335127552 :) älskar er blogg!!

2016-08-15 @ 19:04:12
Postat av: Anonym

Min fråga är vad har sofia igentligen gjort för fel. jag kan inte se något det var ingen som hatade på henne innan och nu plötsligt bara pang.

Svar: Jag tror att det blivit ett stort grupptryck via alla sociala medier. Falska bilder sprids på internet och rykten sprida
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-08-15 @ 22:43:09
Postat av: Anonym

Jag tänker gå emot det här grupptrycket betendet är inte acceptabelt det som visa fans skriver.

Svar: Håller med!
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-08-16 @ 13:41:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: