Category: Frågestund | 2016-04-17 | 11:07:34

Svar på frågestund

Här kommer svaren från frågestunden!
 
Skulle ni kunna posta en karta över området där man köar?
Jag har mailat arrangörerna, men har tyvärr inte fått svar. Så snart de svarar, lägger vi upp kartan!
 
Om man köar från ca. 07:00 på morgonen med Golden Circle, tror ni att det finns chans att man hamnar längst fram?
Jag tror absolut att det finns chans att hamna längst fram då.
 
Finns OLLG mer?
Nej, han spelar inte OLLG mer som "officiell" konsertlåt under Purpose Tour. Ändå, om han har lust, kan han ha med den under enstaka konserter.
 
Får man tag på Justin utan M&G, utanför arenan?
Väntar man tillräkligt länge efter konserten, finns det chans att du träffar honom.
Jag har hört om tjejer som väntat några timmar och sen träffat honom. Exakt tid kan man inte säga, eftersom det varierar från konsert till konsert men där 1-2 h efter att alla är ute ur arenan.
 
Vet ni hur mycket merchendise kostar?
T-shirtsen kostar 250-350 skulle jag gissa. Vill man ha hoodies kan de bli upp emot 400 kr.  
 
Hur länge är han i Sverige?
Jag gissar att han kommer komma 28 september och lämna 1 oktober. 
 
Kommer han träffa någon skola? Kommer han gå runt i Stockholm?
Det beror på om skolan är med i "Make-a-Wish" rörelsen, som är den organisation som Justin vänder sig till när han träffar de olika skolorna. 
Sveriges motsvarighet är "Min stora dag" som Team Bieber i så fall vänder sig till, om Justin vill träffa skolor.
 
Runt i Stockholm går han säkert den 28 september.
 
Vilka andra låtar spelar han under konserten?
Googla på "Purpose Tour Setlist" så hittar du massor!
 
Vad kostar en biljett?
Allt från 465.00 kr - 2,175.00 kr.
 
Kommer han bo på samma hotell som förra gången?
Alltså, Grand Hotell är det ända i Stockholm, som han kan bo på. Där bor alla superstjärnor som besöker Stockholm. Så ja, Grand Hotell bor han nog på.
 
Kommer man kunna nudda honom i Golden Circle?
Är du längst fram, ja.
 
Kan man smita in i PIT sektionerna om man har GC?
Haha, nej det tror jag inte går, eftersom GC och PIT har olika köer.
 
Är GC så långt fram man kan komma, om man inte har PIT?
Ja, det är så långt fram man kan komma.
 
Vem är förband?
Zara Larsson båda kvällarna.
 
Är man nära honom om man står längst fram på vanliga ståplatser?
Det beror på vilka ståplatser, men ja, ganska nära ändå.
 
 
Postat av: anonym

man kommer väll inte kunna röra justin om man är längst fram i gc när pit är framför gc? jag menar pit lär ju va några rader så hur ska gc nå till honom? :)

Svar: Asså PIT är ju som inbyggt i scenen och GC är utanför scenen.
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-04-17 @ 13:45:37
Postat av: Vanessa Andersson

OMG jag är sååå taggad, jag och mina kompisar har GC!!! Åhh 😍😍😍😍

2016-04-18 @ 22:48:03
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: mathilda

vad är pit

Svar: En sorts sektion, längst fram under Purpose Tour
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-04-20 @ 12:46:04
Postat av: Anonym

Om man är utanför arenan tidigt och köar och man har GC, är de några speciella köer man ska stå i då alltså om en kö är för GC och en annan kö är pit eller står man i samma och sen delar delar dem in eller hur är de?

2016-05-07 @ 01:43:57
Postat av: Anonym

Alltså herregud... Det närmaste var VIP, och förbandet var inte Zara Larsson. Tack för mig

2016-10-01 @ 20:22:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: