Category: Övrigt | 2015-09-25 | 16:13:00

Dagens bild

 
Jag, Emma, kommer befinna mig i Stockholm imorgon och på söndag, jag kommer vara på Lidingö största delen av söndagen, så om ni ser mig kom fram och säg hej! Det finns en bild på mig om ni klickar er in på kategorin "Övrigt" och skrollar neråt lite :)
Bor någon av ER läsare i Stockholm?
Ha en fortsatt grym dag!
 
 
 
Postat av: Anonym

Vet du/ni på ett ungefär hur mycket en biljett till en konsert kostar?☺️ Nu när han ska på turné så vet man på ett ungefär hur mycket man ska spara till😄😍❤️

Svar: Jag vet att några biljetter kostar 750 kr. VIP paket är nog säkert över 1500 kr. Mer vet jag inte 😊
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-09-25 @ 21:40:26
Postat av: Anonym

Tack för svar!❤️😍

2015-09-26 @ 14:49:16

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: