Category: Twitter | 2015-10-14 | 07:51:43

Twitter:

@justinbieber: three years in making, now 1 month #purposenov13
 
 
Postat av: Anonym

Gick förbi tidningen nu eller hänt extra någon skvaller tidning stod skandal bieber drogade mig om det med den 18 åriga modellen. Tycker det verkar hel konstigt först var det rubriken jag blev drogar på bieber party sen att han drogade henne sen att hon höll i glaset själv enligt övervaknings kameror. Hur blev det med detta har rubriken som var jag blev drogade på bieber party blivit bieber drogade mig.

Svar: Jag förstår vad du menar. Tyvärr vet vi inget mer, men såklart uppdaterar vi när vi får mer info! Kram <3
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-10-14 @ 18:59:26
Postat av: Anonym

Tack så mkt för svar .Är han misstänkt för att drogat henne eller vad säger polisen. Som jag fattat det verkar ju som hon fått en panik attack och att han inte ens var i närheten.

Svar: Inga problem! Att har inte var i närheten är vad jag vet sant. Vad polisen säger vet vi inget om :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-10-14 @ 19:08:21
Postat av: Anonym

Tycker ni är helt fantastiska på bloggen (-: då var det den svenska tidningen hade skrivit inte riktigt sant utan dom hade nog gjort om rubriken lite .

Svar: Åh tack så jättemycket. Du är bäst! ❤
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-10-15 @ 07:22:35

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: