Category: News! | 2015-11-21 | 14:25:00

Mer än BFF's?

 
Nu exploderar världen, kära Beliebers. Igår den 20 november 2015 hände det som alla Jelenators väntat på. 
 
Igår den 20 november var superstjärnan Justin Bieber på en restaurang i Hollywood och han åt inte middag med vem som hellst, utan han åt sin middag med Selena Gomez. De pratade och skrattade med varandra. De umgicks offentligt, något de inte gjort sen de sågs tillsammans på hotellet i våras, minns ni?
 
Ögonvittnen säger att de hörde Justin säga: 
"I guess you'll say what can make me feel this way..my girl" som ungefär betyder 
"Jag gissar att du kan säga vad som får mig att känna mig såhär..min tjej" 
Selena hade då skrattat åt honom.
 
Om de lämnade restaurangen tillsammans finns det inte papper på.
 
Umgicks de bara som kompisar eller tror ni att de har något på gång? 
 
 
Postat av: Anonym

Hoppas det iaf!!😱😍❤️❤️

2015-11-21 @ 17:34:01
Postat av: Anonym

Finns flera bilder på när de lämmnar tsm och det är även många som säger att de gick till ett hotell tillsammans vilket kan förklara bilden justin la upp på sin insta, bilden han visa på ett mysigt rum.

2015-11-21 @ 19:31:57
Postat av: anonymn

https://youtu.be/QZnaGUfK1PM kolla på videon

2015-11-22 @ 00:25:52
Postat av: Emma

Vet ni någon länk där man kan kolla på America Music Award inatt?? Måste se!!

Svar: Tyvärr inte, har gjort ett inlägg och frågat alla läsare också, förhoppningsvis vet någon nån sida!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-11-22 @ 13:30:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: