Category: News! | 2015-11-09 | 14:50:53

Jag har ingen relation till min mamma mer

Så ledsamt!
Justin Bieber påstod i sin senaste intervju med Billboard att hans en gång väldigt starka relation till sin mamma, Pattie, nu svalnat. 
 
Justin öppnade sig med en chokerande nyhet under intervjun med Billboard, nämligen att hans relation till sin mamma nästan inte finns kvar mer. 
Idolen säger själv att det är hans eget fel att läget är som det är och förklarar:
"Jag höll distans för jag skämdes. Jag ville inte att hon skulle vara besviken på mig och jag visste att hon var det, jag undvek nästan henne rent ut, det tar tid att bygga upp allt igen" säger han.
 
Det är på bättringsvägen tillägger han sen men att det är väldigt svårt att få tag på henne nu när hon bor i Hawaii och tidszonerna är väldigt olika när han reser mycket.
 
 
 
Postat av: Anonym

Love yourself kommer "imorgon"

Svar: Japp, jag håller på samla info om låten just nu så håll utkik efter inlägget!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-11-09 @ 16:32:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: