Category: Artiklar/Tidningar | 2015-05-23 | 10:34:21

Vanessa Hudgens hjälpte Selena att undvika Justin

När Vanessa Hudgens gästade "Watch What Happens Live" fick hon frågan om hon hjälpte Selena Gomez att undvika Justin Bieber på Met Galan, då sa hon:
 
- Hon är en av mina bästa vänner och då håller man varandras rygg. Så det var det jag gjorde. Jag kan väl inte säga att vi försökte undvika honom, men du vet, ingen vill se sin ex-pojkvän".
 
 
Postat av: Anonym

Varför skriver dom att hon hjälpte henne att undvika Justin när det inte riktigt var så. Jag tror ibland dom sim skriver har en tendens att liksom vrida och vända på saker.

2015-05-23 @ 10:41:04
Postat av: Tussan

Jag måste ifrågasätt dom satt rubriken lyssnade dom inte riktigt på vad hon sa.

2015-05-23 @ 10:54:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: