Category: Intervjuer | 2015-05-12 | 20:45:00

Justin Bieber's intervju med Seventeen Magazine (full)

Justin Bieber tillbringade några tuffa år i rampljuset och medger även att han inte var nöjd med sig själv under den tiden. 
 
Han berättade för tidningen Seventeen Magazine om sina misstag:
"Jag blev lite av en rebell. Jag började bli mer arrogant för varje dag som gick. Jag tittar tillbaka på den tiden och blir besviken på mig själv".
 
"Du måste väga upp dina misstag. Du måste säga att jag är ledsen om jag svikit dig. Jag vill vara ärlig och få folk att förstå att jag är en person som bryr sig om andra människor".
 
 
 
21-åringen som har 27 miljoner följare på Instagram erkännde:
"Ett tag var jag faktist upptagen med att kolla hur många som gillat min bild eller video när jag laddat upp något på Instagram. Om jag inte fick ett visst antal gilla-markeringar blev jag stressad och tänkte "oj, de gillar inte mina bilder längre", men det finns alltid ett val. Du kan låta Instagram och andra sociala medier påverka din dag eller så kan du välja att inte bry dig om det".
 
Justin fokuserar nu på att omge sig med människor som inte dömer honom.
"Jag behöver bra relationer med människor jag känner mig trygg med. Människor jag kan säga vad jag vill till utan att dömas".

När det gäller flickvän, vet han exakt vad han letar efter.
"Jag vill ha en flickvän som är säker på sig själv och som är ärlig. Jag måste hitta någon jag tycker är attraktiv och någon jag kan se mig själv med resten av mitt liv".
 
 
Postat av: Anonym

Ni är ju helt fantastiska lägger upp interjuven som jag bad er om . Tycker Justin är en kille som verkligen är medveten om sina misstag och lär sig av dom (-: han verkar ärlig med det och verkar skämas .

2015-05-12 @ 20:57:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: