Category: Övrigt | 2015-03-02 | 11:18:26

Vill du blogga på JustinDrewBieberSwe?

Just nu söker jag lite fler bloggare här på JustinDrewBieberSwe. 
 
Känner du dig manad till detta, och att detta skulle passa perfekt för dig? 
Maila då mig: [email protected]
 
Vad jag vill att mailet ska innehålla är:

Vad du är för person/lite om dig själv
Hur gammal är du?
Vad gör du på fritiden?
Hur mycket kan du blogga?
Kan du översätta engelska till svenska bra?
Vet du hur man lägger upp bilder och videos på blogg.se?
 
Hoppas jag får in många ansökningar, så ska jag sätta mig ner och läsa igenom och välja ut några favoriter!
 
Ni som skickat in och sökt tidigare - skicka ett nytt mail där ni svarar på frågorna ovan!
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: