Category: Frågestund | 2015-03-05 | 12:50:23

Svar på frågestund

Här kommer svaren på frågestunden vi hade under några timmar igår. Har gjort så gott jag kunnat - hoppas ni är nöjda med svaren!
 
Hur lång är han?
Svar: Cirka 178 cm
 
Hur mkt väger han?
Svar: Cirka 66kg
 
Kommer han till Göteborg under 2015???
Svar: Det kan jag tyvärr inte svara på för det är det ingen som vet. Justin har inte gått ut med någon ny turné men förhoppningsvis kommer han till Sverige under 2015 och då blir det mest troligt till Stockholm, kanske Göteborg.
 
Vad gillar han för tjejer och stil på tjejer?
Svar: För Justin spelar det ingen roll vilken hårfärg du har men om han måste välja väljer han brunetter. Han gillar tjejer som har humor, som kan skratta åt sig själva och säga "jag är rolig". Han gillar tjejer som kan laga mat. Som kan få honom att skratta. Som är intelligent. Har kyssbara läppar. Han gillar även tjejer som vågar testa nya saker. han gillar inte tjejer som har mycket smink, han gillar mer "all-natural".
 
Har han något husdjur?
Svar: Vad jag vet har Justin inget husdjur just nu.
 
Har han slutat dricka alkohol och ta droger?
Svar: Den här frågan kan egentligen bara Justin själv svara på. Vad jag hört och som det känns har han slutat med båda sakerna. Vad tror ni?
 
Vad är det bästa med hans fans enligt honom själv?
Svar: Att vi är lojala och alltid stöttar honom
 
När kommer hans album ut?
Svar: Han har inte gått ut med något datum, snart hoppas jag!
 
Kommer han göra en turné i år?
Svar: Det vet vi inte än, förhoppningsvis!
 
Har han kommit över Selena? Och dejtar han någon nu eller är han singel?
Svar: Jag tror aldrig att Justin och Selena kommer komma över varandra helt då de varit med varandra så länge, men de lär sig nog leva utan varandra. Justin har nyligt bekräftat att han är singel!
 
Hur nära står han sin mamma och hur nära står han sin pappa?
Svar: Justin står alla i sin familj otroligt nära, speciellt sin mamma som är hans främsta förebild. 
 
Vem är hans allra bästa vän?
Svar: Ryan Butler och Alfredo Flores.
 
Postat av: fanny

vad hände justin ovh chaz somers de är aldrig med varann

2015-03-05 @ 20:16:00
Postat av: Anonym

Hej jag är ett jätte stor del av alla fansen i love justin bieber

2015-03-21 @ 16:54:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: