Category: Intervjuer | 2015-03-31 | 10:52:49

Ny intervju med Justin

Justin Bieber har bekräftat att han inte söker efter flickvän i en nylig intervju med USA TODAY den 29onde mars. Han pratade om sitt förhållande med sin mamma Pattie, och även om #BieberRoast.
 
Justin om kärleken: "Ja, just nu är jag i ett stadie där jag är så fokuserad på mig själv att jag inte letar efter flickvän. Jag försöker vara mig själv till 100% och vara den person jag vill vara. Jag vill ha en tjej jag kan lita på, någon att luta sig mot om något är jobbigt. Det här jobbet är hårt, jag behöver någon jag har förtroende för".
 
Justin om svårigheterna att vara The Biebs: "Om man inte är dum tror jag inte du skulle tycka det är lätt att vara den jag är. Det är bara att använda sitt huvud och tänka efter så skulle du förstå att mitt liv inte är lätt. Jag har inget privatliv. Jag har växt upp framför alla sen jag var 13, 14 år. Man måste få ha dåliga perioder i livet utan att någon dömer en, vilket jag aldrig fick.
 
Justin om relationen till sin mamma: "Ja, vi förlorade våran relation lite där ett tag. Hon kunde inte säga nånting till mig som jag tog åt mig av. Hon försökte, men jag lyssnade inte på någon. Men det har blivit bättre nu, vi har fått tillbaka vår relation".
 
Justin om att bli roastad: "Jag är bara människa så vissa saker de sa kändes lite, men vi gjorde det till något kul och jag skrattade åt sakerna som hänt. Vissa saker var inte sant, men om man ser över allt så var det bra och roligt. 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: