Category: Intervjuer | 2015-03-05 | 12:28:00

Intervju med Justin

Under fotograferingen till Men's Health gjode de en intervju med Justin. 
 
Den senaste tiden har Justin Bieber, 20, arbetat hårt på att förbättra sin image och i det senaste numret av Men's Health reflekterar Bieber över allt som hänt de senaste två åren och hur han vill gå framåt.
 
Bieber säger att det här året har varit väldigt stort för honom och att han kommit fram till viktiga saker gällande sitt liv. Enligt popstjärnan har det varit tufft att växa upp i strålkastarljuset och det har även lett till att han tagit endel dåliga beslut. 
 
"Jag kommer inte göra en helvändning över en natt för jag är fortfarande ung, men jag har hittat mig själv".
 
 
Postat av: Tussan

Tack för att ni översatte (-:

2015-03-05 @ 20:50:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: