Category: Artiklar/Tidningar | 2015-07-08 | 13:46:31

Maisie Williams kritiserar Biebers Instagrambild

Justin Bieber flänger för närvarande runt mellan paradisöar med kompisar och som sångaren allid brukar göra, delar han under resans gång sina bästa stunder på Instagram.
 
Han överraskade dock de flesta när han laddade upp en bild på sig själv med rumpan bar. Justins fans blev naturligtvis helt vilda och bilden fick över 1 miljon likes på mindre än 5 timmar.
 
Men någon som inte uppskattade bilden lika mycket som Justins fans var "Game of Thrones"- stjärnan Maisies Williams. Hon gjorde sin åsikt hörd i en intervju med People där Maisie sa att hon inte tyckte bilden var okej. "Många av hans fans är väldigt, väldigt unga. Han borde ta mer hänsyn till det och inte visa upp sin nedre bakdel naken på sociala medier", sa skådespelerskan. 
 
Vad tycker ni, var det verkligen så farligt?
 
 
 
Postat av: Anonym

Nej det tycker inte jag som är 11år

2015-07-08 @ 16:51:26
Postat av: Tussan

Jag tycker den var gullig kändes naturlig inte liksom avklädd fast att han var det .nu är jag 25 år . Förresten är jag den enda som är 25 här inne skulle vars intressant att veta.

2015-07-08 @ 17:16:21

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: