Category: Artiklar/Tidningar | 2015-07-16 | 09:17:13

Kelly Ripa: Jag tror att det var ett rop på hjälp

Justin Bieber har en crush, och Kelly Ripa är den lyckliga! Iallafall, den "Live with Kelly and Michael" programledaren tror att Justin behöver hjälp efter att ha lagt ut om henne på Instagram.
 
Efter att Justin, 21, lagt ut och en bild på Kelly, 44, berättade hon att hon älskar Biebs men också att hon tror att han behöver hjälp. Se det roliga svaret här under! 
 
"Justin, om du behöver mig finns jag här och du kan ringa mig... vi löser det." sa Kelly medans hon skrattade.
 
 
I videon säger hon "jag tror att det var ett rop på hjälp", och skrattar. Hon säger också att hon älskar Justin och tar med sin dotter på flera Justin Bieber-konserter.
 
 
Postat av: Anonym

Hahahahahahahah hon tar det bra (-:

2015-07-16 @ 13:49:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: