Category: Fahlo | 2015-01-28 | 19:35:57

Justin via Fahlo:

 
Gulligt :')
 
Postat av: Tussan

Jättegulligt tror han säger förlåt han kanske skäms lite för saker han gjort .

2015-01-28 @ 20:17:08
Postat av: Anonym

Han vill absolut inte göra sina fans besvikna .

2015-01-28 @ 20:24:41
Postat av: Anonym

Vad står det kan inte engelsks så bra❤️

Svar: ''Ser ut som om jag kommar att sova hela dagen lång imorgon. Jag gillar att parata med er här. Det är typ som vårat ställe. Tack för att ni alltid är där för mig. Jag vet att jag inte alltid har gjort rätt val. Jag älskar er alla och uppskattar att jag har er. Vi växer tillsammans och jag kommer alltid försöka att bli en bättre människa. Tack. Och just det, jag är så spänd och nervös för att att få säga vad jag håller på med :) och nu kommer jag att sluta skriva för jag vet inte vad jag ska skriva mera. lol ''Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-01-28 @ 22:14:09

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: