Category: Bilder | 2015-01-03 | 08:13:12

Fler bilder på när Justin spelar fotboll

 
 
Postat av: Ajla

Hej det här handlar inte om bilderna men min kompis sa till mig att Justin är ilimunati är de sant? Själv så tror jag inte på de men hon skickade sen en video på Justin där dem som la ut den visar att Justin är ilimunati, så jag undvarar om de är sant?

Sidan kan ni nog hits här- http://youtu.be/pJYSvvXwur0

2015-01-03 @ 13:02:18
Postat av: Ajla

Hej det här handlar inte om bilderna men min kompis sa till mig att Justin är ilimunati är de sant? Själv så tror jag inte på de men hon skickade sen en video på Justin där dem som la ut den visar att Justin är ilimunati, så jag undvarar om de är sant?

Sidan kan ni nog hits här- http://youtu.be/pJYSvvXwur0

2015-01-03 @ 13:08:38
Postat av: Tussan

Det där ett gammalt rykte . Som Justin har svarat på innan nej han är inte det.

2015-01-03 @ 15:51:55
Postat av: Tussan

Hej . Igen jag har för mig att detta inte är sant och att han själv svarat på . Annars får vi väl fråga Justin själv om han kommer till Sverige och han blir interjuvad så kan man ju fråga honom eller fråga han på Twitter instagram.Man måste tänka på att på nätet sitter människor ibland och skriver sånt dom inte riktigt ha koll på man ska vara mkt försiktigt när man läser om sånt för att folk likväl på nätet kan påstå saker . Har läst om Jay-z Beyonce , MJ lady gaga är med i detta vet ej om det stämmer det kan oxå var mkt mkt prat där folk säger att dom är det utan att dom är det . Folk är ju duktiga på nätet att konspirerar ihop och tolka saker .Jag sökte lite på vad det är och jag märker att jag inte får något begrepp om det då folk säger olika och det är svårt att vet vad som är vad.

2015-01-03 @ 16:26:15
Postat av: Barbara bieber😂😂

Haha men vad är eliminatu om de är så man
Stavar snälla svara😂😂😂😂❤️❤️❤️❤️

2015-01-09 @ 15:13:12

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: