Category: Artiklar/Tidningar | 2015-01-02 | 15:04:01

Dissade Justin Bieber Kylie Jenner på Instagram?

 Justin Bieber och Kylie Jenner har varit vänner i flera år, men nu verkar det vara lite knakigt mellan dem. Jenner postade en bild på Instagram häromdagen, föreställande hennes nya hund Norman. Men Justin verkade inte digga hunden lika mycket som alla andra gör. 
 
"Hunden är sjukt ful" skrev Justin som kommentar till Kylie's bild. Kommentaren kan lika gärna ha varit vännerna sinsemellan eller var Justin bara elak?
 
Postat av: Anonym

Hunden var ju jättesöt (-: det var nog bara. Vänner emellan. Hade dom nu inte varit kompisar hade nog knappast vågat säga så. Men jag tyckte det var en onödig kommentar , hunden blev kanske ledsen)-:

2015-01-02 @ 16:51:31
Postat av: tussan

Vad svarade jenner . Tyckte det var taskigt hunden är ju jättejättesöt. Skriv om något om vad hon sa . Jag hade blivit jätteledsen om någon sa att min hund var ful.

2015-01-02 @ 16:58:28
Postat av: Johanna

Va ni överdriver!! Är man bra kompisar så kan man säga vad man tycker till varandra och behöver inte fjäska som "vanliga" kompisar göra. Tror ni på allvar att hunden blir ledsen??

2015-01-03 @ 10:25:35
Postat av: Trolle

Jag håller med alla två.Jag tycker det var onödig kommentar men nej hunden förstår ej vad Justin säger . Ja vänner ska kunna säga allt till varandra men man får ibland tänka på att inte såra sin kompis.

2015-01-03 @ 15:50:21

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: