Category: Artiklar/Tidningar | 2015-02-18 | 10:59:18

Selena Gomez: Justin Bieber var min första kärlek

 
Selena Gomez pratade om sitt förhållande med popstjärnan Justin Bieber i en nylig intervju med V Magazine. Det här vad var hon sa:
 
"Nästa gång jag har en pojkvän kommer allt vara annorlunda. Vilket inte kommer bli snart. Jag menar, jag var 18 år och det var min första kärlek. När du är ung och folk säger olika saker till dig från alla håll kändes det nästan som att vi bara hade varandra, det var som att hela världen var emot oss. Det var en konstig känsla men samtidigt fantastiskt. 
 
Det var ett par månader som jag nästan var deprimerad. Jag lämnade inte mitt hus så mycket. Jag tror jag gjorde mig själv galen på ett sätt, det var lättare att bara be någon: kan du springa till affären och köpa lite grejer? Jag vill inte bli fotograferad."
 
Postat av: Anonym

Skönt att höra något från henne inte bara källor och rykten. Detta får kanske folk att tänka till extra inte skriva den elaka kommentaren för den som får den kanske blir jätteledsen ..

2015-02-18 @ 12:14:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: