Category: Artiklar/Tidningar | 2015-02-27 | 11:29:41

Justin: "Var ödmjuk genom ett uppbrott"

Justin Bieber berättade för US Weekly att han vill ha "äktenskap och familj" i ung ålder.
 
"Mina morföräldrar Bruce och Diane Dale är mina förebilder. De älskar varandra så mycket, efter så många år! När jag är i deras ålder vill jag vara lika förälskad i min fru som morfar är i sin"
 
När det gäller uppbrott:
Så länge folk är ödmjuka mot varandra under när man gör slut finns det ingen anledning till att inte kunna vara vänner. Många människor ger mig råd när det gäller förhållanden. Det bästa rådet är att vara tålmodig och att lyssna. Jag växer upp fortfarande. Jag försöker bli en bättre människa varje dag"
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: