Category: Övrigt | 2015-12-27 | 19:27:47

Beliebers in 2010 vs. Beliebers in 2015

Bara jag som tycker att den här bilden är rolig? Det menas att 2015 blev alla Beliebers efter att Justin släppte Purpose. Har även sett bilder där det står "vem hade trott att alla skulle bli Beliebers i slutet av 2015"?
 
Äntligen börjar alla förstå hur bra Justin är!
 
 
 
Postat av: Mathi

Dock tycker jag typ inte att dom har rätten att kalla sig själva beliebers haha. Tycker det är dom som har vart med från början inte hakat på när han musik blev "bättre" dom kan vara fans och tycka om honom men beliebers är dom som varit med sen början. Tycker jag.

2015-12-28 @ 01:20:33
Postat av: Mathi

Dock tycker jag typ inte att dom har rätten att kalla sig själva beliebers haha. Tycker det är dom som har vart med från början inte hakat på när han musik blev "bättre" dom kan vara fans och tycka om honom men beliebers är dom som varit med sen början. Tycker jag.

Svar: Håller med dig!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-12-28 @ 01:20:44

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: