Category: News! | 2015-08-29 | 18:26:00

Justin Bieber slår rekord på iTunes med sin nya singel

Se aldrig ner på Justin Bieber och hans Beliebers. Justin släppte sin nya singel "What Do You Mean" den 28 augusti, alltså igår.
 
Från klockslaget då den släpptes tog det endast FEM minuter tills Beliebers hade fått den till #1 på iTunes vilket är nytt rekord för hur snabbt en singel hamnar högst upp!
 
Låten ligger även på plats nummer 2 på "Topp 50 listan" i Sverige och även i listan "Topp 50 i världen" på Spotify. Fortsätt lyssna och sprid låten! 
 
Och nu vill jag höra!
Vad tycker ni läsare om "What Do You Mean"? Kommentera här under.
 
 
Postat av: Lova

Den är sååååååå bra!!
Har en fråga till er också, kan ni lägga ut en länk till var man ska kunna se vma?

2015-08-29 @ 21:46:30
Postat av: Ajla

Jag bokstavligen älskar de låten och mina vänner som inte gillar Justin tkr att den är den bästa låten just nu och förstår dem❤️❤️❤️

Svar: Vad roligt att höra! Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-08-30 @ 09:36:53
Postat av: Belieber

Åhh❤️❤️❤️ Jag har lyssnat på konstant sen den släpptes, älskar den, en av dem bästa låtarna han gjort💜💜

2015-08-30 @ 09:41:38

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: