Category: Artiklar/Tidningar | 2015-04-01 | 13:07:00

Selena Gomez om Justin Biebers roast

 
Comedy Central roasten av Justin Bieber fick popstjärnan att utstå endel skämt. En lång lista av skämt som var riktade åt Bieber. Många var riktade åt exet Selena Gomez vilket hon inte är glad över. 
 
Det var ingen överraskning att Selena skulle vara ett hett ämne under Justins roast, många skämt var om Jelenas förflutna och en källa berättar för HollywoodLife att Selena tycker det var pinsamt. 
 
"Vi kan inte klandra Selena för hur hon känner, vissa saker de sa var riktigt elaka. Som tur var hade Selena Zedd via Skype medans hon såg programmet som fick hon att le igen", säger källan.
 
Postat av: Anonym

Det var det enda jag inte gillade riktigt att dom sa elaka saker till selena och om deras förhållande tror Justin blev ledsen oxå men samtidigt tycker jag Hollywood life.com oxå kan vara rätt elaka med rykten . Sen en sak vill jag rikta till hooliwood dom säger jämt att dom har en källa men hur många falska rykten har dom inte skrivit! Ja ni förstår hur jag menar.

2015-04-01 @ 13:47:48
Postat av: Anonym

Det var det enda jag inte gillade riktigt att dom sa elaka saker till selena och om deras förhållande tror Justin blev ledsen oxå men samtidigt tycker jag Hollywood life.com oxå kan vara rätt elaka med rykten . Sen en sak vill jag rikta till hooliwood dom säger jämt att dom har en källa men hur många falska rykten har dom inte skrivit! Ja ni förstår hur jag menar.

2015-04-01 @ 13:47:48
Postat av: Anonym

Var inte mening att lägga in två gånger ibland är tekniken emot en.

2015-04-01 @ 13:52:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: