Category: Artiklar/Tidningar | 2015-04-17 | 14:14:38

Jepsen om Bieber: "Han gör det bästa han kan"

 
Carly Rae Jepsen ger ett ljummet försvar till killen som gjorde henne till en stjärna - den kanadensiska Justin Bieber - till Billboard: "Jag står fast vid honom. Jag stöder honom. Han är en bra kille och han gör det bästa han kan," säger sångerskan.
 
"Jag är faktist så bortom den kretsen på något av detta, för att vara ärlig", säger hon. "Människor frågar ständigt, liksom, är Justin OK? Och jag känner, Justin är en kille som jobbar hårt varje dag och ibland är media för brutala med att överdriva saker, jag gillar honom".
 
Postat av: Tussan

Vad ljumet försvar. När hon vågar stå på sig och säga ibland är media brutala. Sen undrar jag om inte detta är en gammal artikel som billbord rotat fram. Ska jag vara ärlig tycker jag media rent utsagt blivit brutala .

2015-04-17 @ 17:24:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: