Category: News! | 2015-04-06 | 08:09:31

"Jag blev tvungen att göra om mitt album"

 
Justin Bieber var nyligen på en intervju med USATODAY. Där sade han såhär:
 
"Hela min inställning ändrades. Som låtskrivare tänker man hela tiden på vad man skriver, och nu tänker jag på mer posistiva saker, det ändrar hela skivan. Jag blev tvungen att göra om hela mitt nya album. Allt var klart men musiken matchade inte den positivitet jag är inställd på nu. Jag vill berätta min historia via låtar, men jag vill också ge människor hopp. Jag var i en väldigt mörk del i mitt liv när jag skrev låtarna. Sån är jag inte idag, därför bestämde jag meg för att detta vär bäst"
 
 
Postat av: Ajla

Vad synd att han var tvungen att hörs om hela albumet men va kul att han är glad och positiv nu❤️

2015-04-06 @ 10:25:16
Postat av: Tussan

Han är en riktig kämpe(-: han reste sig från ett fall. Något jag har tänkt på är under den perioden när han gjorde endel mindre bra saker var han endå väldigt snäll mot fansen tilllät att folk pussade och kramade på honom långt tålamod med fansen som han nog tycker väldigt mkt om.

2015-04-06 @ 11:36:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: