Category: Artiklar/Tidningar | 2015-04-10 | 09:55:02

Big Sean: Jag hotade aldrig Justin Bieber

I onsdags sjöng Justin Bieber och Ariana Grande en duett under en konsert i Los Angeles. Under uppträdandet ser det ut som att Justin blir lite väl närgången och tafsig då han plötsligt bestämmer sig för att krama om Ariana. 
 
En som först inte verkade uppskatta Biebers tilltag var Grandes pojkvän Big Sean, som snabbt tweetade "Den där ungen ska lära sig att inte röra mig tjej sådär. Beliebe that." 
 
Tweeten har sedan dess tagits bort och en representant för Big Sean säger till TMZ att den var fejk och att Sean inte har något otalt med Bieber.
 
 
Postat av: Anonym

Big Sean har ju till och med jobbat ihop. Det var ju skönt att TMZ föregång skulle gjorde något bra. Jag är rätt säker på att grande och Justin vet vad har varandra. Tror Justin gick in i roll och blev lite kramig eller så.

2015-04-10 @ 11:57:01
Postat av: Anonym

Big Sean har ju till och med jobbat ihop. Det var ju skönt att TMZ föregång skulle gjorde något bra. Jag är rätt säker på att grande och Justin vet vad har varandra. Tror Justin gick in i roll och blev lite kramig eller så.

2015-04-10 @ 11:57:30

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: