Category: Var är/Gör Justin? | 2014-09-24 | 11:11:07

Justin och David Hasselhoff (23 sep)

Här kommer lite bilder på Justin och David Hasselhoff när de var på Venice Beach. Det sägs att de var där för att göra någon slags inspelning, undra vad det kan vara?
 
 
 
 
 
Postat av: Anton

Jag va där igår, både när han va med hasselhof vid bilen, sen kom han tillbaka när senare på kvällen och skejtade.
Har bara några få halvbra bilder i telefonen, men har lite filmer på min gopro som jag tyvärr inte kommer åt fören jag kommer hem från min resa (om 3v)
Efter han hade skejtat så sprang han fort därifrån, han sprang precis förbi mig o jag fråga om vi kunde ta en bild men han sa: not tonight, sorry.
Antadligen för så va han tvungen o ta en med alla. Men ändå rätt coolt att ha varit så nära han!

Svar: Vad roligt för dig! Blir lite avis att få ha varit så nära han som du beskriver, haha :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-09-24 @ 16:28:25
Postat av: josefin

Dom skulle typ göra en musikvideo, det hade jag läst.

2014-09-24 @ 19:11:28
URL: http://justiinbiebersweden.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: