Category: Artiklar/Tidningar | 2014-11-07 | 08:25:47

Selenas musikvideo är om Justin

Selena var på Air med Ryan Seacrest igår för att diskutera hennes nya musikvideo för "The heart wants what it wants" och hon bekräftade att låten är om Justin Bieber.
 
 Hon sa till Ryan Seacrest:
 
- "Jag tror att det största problemet jag haft det här året är även med Justin min identitet. Jag försökte lista ut vad jag gjorde. Det var första gången jag riktigt var på botten. Jag tog några beslut som inte var bra, och det gjorde även han. Vi tog oss igenom det och det gjorde oss till bättre människor."
 
Här kan ni se musikvideon om ni vill:
 
 
Postat av: Tussan

Åh vad fin den var (-: Lägg gärna ut lyrics . Ja det har nog varit ett jobbigt år för bägge alla rykten och alltining . Dom är så unga så ibland blir det tokigt samt att bägge har sån press på sig.

2014-11-07 @ 15:01:58
Postat av: Tussan

Jag vill lägga till en sak , jag tycker det är modigt och starkt att Selena säga att både hon och Justin har gjort misstag det gör vi alla , alla kan fatta dumma beslut specillt när vi är pressade .

2014-11-07 @ 15:11:18
Postat av: Tussan

Jag vill lägga till en sak , jag tycker det är modigt och starkt att Selena säga att både hon och Justin har gjort misstag det gör vi alla , alla kan fatta dumma beslut specillt när vi är pressade .

2014-11-07 @ 15:11:19
Postat av: Anna

Snälla svara på denna fråga!! : är justin och selena tillbaks ihop igen????:(

Svar: Det hittar vi ingen information om, tyvärr. Men vi uppdaterar så snabbt vi vet något!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-11-07 @ 18:31:15
Postat av: Tussan

Snälla lägg in interjuven där selena pratar om deras relation . Jag vill höra vad hon sig inte vad media säger. Jag kollade på en norsk blogg läste lite där om just den interjuven . Men jag förstod inte norskan hahaha

Svar: Vi ska försöka hitta den! :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-11-07 @ 18:59:15
Postat av: Anonym

Ingen tej pasar med justin som selena dom är de bästa paret i joden

2014-11-08 @ 23:10:52
Postat av: Anonym

Ingen tej pasar med justin som selena dom är de bästa paret i joden

2014-11-08 @ 23:10:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: