Category: Twitter | 2014-05-02 | 10:00:51

Justin via twitter

 
 
 
 
 
 
Postat av: Mikaela

Ni svarade inte på det jag frågade förut om den dära skvaller sidan. Varför?

Men ville bara säga att Justin har avföljt selena på insta men följer fortfarande kendall & Kylie. Så jag vill bara veta vad som har hänt om det var sant det som hände mellan dom fyra.

Svar: Vi vet tyvärr inte vad som är sant eftersom det går så otroligt mycket rykten hela tiden. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-05-02 @ 13:12:20
Postat av: Tussan

Fint att han ber om ursäkt han menade ju verkeligen inte att skada sina fans. Vem är kendall och kylie. Jag har också läst det där men upptäckte jag att det var samma källa som innan har skrivit en hel del falska saker. Tids nog kommer det fram eller så har han avföjlt Selena för att det hel tänket bara blir rykten och är trött på det. Vad säger selena själv om det? Något litet är väl sant men bytligt mer är väl rykten. Dom sa ju att dom hade förlovat sig det var ju sen inte sant. Det känns som det är mkt prat och rykten.

2014-05-02 @ 14:35:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: