Category: Videos | 2014-03-10 | 11:38:42

Vittnesmålet

TMZ erhålls en kopia av de hela 4 1/2 timmars videofilmen från vittnesmålet den 6 mars. 
De gjorde om det till fyra stycken klipp som de tycker var dom bästa.
Såhär har TMZ skrivit om de fyra klippen:
 
1. ARROGANT BIEBER - Han kan bara inte dölja sitt förakt för advokaten, och det kommer ut på ett ganska hemskt sätt. Vi satt ihop några snuttar så ni får se. Det representerar hans ställning under hela depåt. 
  
2. LOVESICK BIEBER - Selena Gomez är helt klart en svag punkt, för när advokaten frågar om henne så blir det känsligt. Bieber sliter slutligen av hans mikroffån och han och hans advokat stormar ut. 
 
3. CONTENTIOUS BIEBER - Han jämför sitt förhör med att bli grillad av Katie Couric eller "60 minuter". Lustigt. 
 
4. DISRESPECTFUL BIEBER - På frågan om Usher upptäckte honom, dissade Bieber sin mentor och säger att han faktiskt upptäcktes på YouTube. Den bästa delen .. han försökte klart säga att han själv bidrog till hans framgång, men istället säger han: "jag var skadlig för min egna karriär." Riktigare ord har aldrig talats. 
 
 
Postat av: Anonym

Det är ju inga klipp där?
Men ska han få något straff? Jag fattar ingenting, kan ni snälla förklara vad som händer?

Svar: Justin var bara vittne, han får alltså ingen straff då han inte är arresterad för något i det här faller. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-03-10 @ 12:05:27
Postat av: Tussan

Dissade han verkeligen Usher? Var det inte scooter som upptäckte honom

2014-03-10 @ 12:39:54
Postat av: Anonym

Varför tror ni att han är så otrevlig och dryg? :O

Svar: Svårt att svara på, tyvärr. Han tyckte kanske frågorna osv var dumma, vi vet inte riktigt. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-03-10 @ 12:51:52
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Va det förhör för frågorna som hittades i han hus eller jag fattar inte riktigt! Ja har sett videosarna men ja fatta inte:(

Svar: Precis! Han frågades många olika frågor kring fallet. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-03-10 @ 14:38:49
Postat av: Matilda

vad var det han var vittne till egentligen??

Svar: Lil Za, då de hittade droger i Justins hus som tillhörde honom. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-03-10 @ 14:47:16
Postat av: anonym

Fattar inte riktigt, han var vittne till Lil Za men varför frågar dom om Selena då ?

Svar: De undrar kring situationen om Justins livvakter skadat och slagit paparazzis, och om han och selena hade någon strategi för att undvika paparazzis. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-03-10 @ 21:14:39
Postat av: Anonym

Asså jag vet att han tycker att frågorna är dumma, men han behöver inte vara så dryg bara för det!

2014-03-10 @ 21:32:46
Postat av: JG

Dumma frågor eller inte.... Det är dags för Bieber att växa upp. Att bete sig sådär är enbart pinsamt!

2014-03-10 @ 21:56:15
Postat av: Anonym

Till jg

Vad gör du på en bieber blogg om du inte gillar han???

2014-03-10 @ 22:41:02
Postat av: Anonym

J*VLA TMZ. OCH ALLA SOM FÅR HONOM ATT SE UT SOM EN RESPEKTLÖS, OFÖRSKÄMD KILLE, FÖR DET ÄR HAN INTE. HAN ÄR INTE DEN ALLA TROR HAN ÄR. DET ÄR BARA DET ATT TV, MEDIA, TIDNINGAR OSV ALLTID SKA VISA DEN "DÅLIGA" SIDAN AV HONOM. SKÄMS PÅ DE, ALLIHOP.

2014-03-11 @ 00:48:38
Postat av: Anonym

OCH FÖRRESTEN HAN VAR INTE ENS "DÅLIG" I DE VIDEORNA UNDER VITTNESMÅLET, DET ÄR DERAS FEL ATT DE STÄLLER SÅ KONSTIGA OCH IDIOTISKA FRÅGOT TILL HONOM SOM INTE ENS HÖR TILL ÄMNET. STÄLLEER DE DUMMA FRÅGOR, KAN DE LIKA GÄRNA RÄKNA MED ATT FÅ DUMMA SVAR TILLBAKA. SÅ TRO INTE ATT JUSTIN ÄR "DÅLIG". DET ÄR DERAS FEL. (och jag är inte arg på någon om det verkar så, blir bara lite arg på media och alla som försöker få honom att se oförskämd, och arrogant ut) :)

2014-03-11 @ 00:51:36
Postat av: sofie

jag har inte heller någon aning om varför Justin beter sig som han gör i förhöret. men det jag vet efter att ha lyssnar igenom förhöret i ca 32 minuter är att han verkade extremt uttråkad och mitt intryck var att han betraktade advokaten som ställde frågor som rena idioter. den främsta anledning jag kan komma på är att han tyckte frågorna var väldigt korkade. jag kan hålla med honom till viss del. men det är tråkigt att se ett sådnt här beteende när man som belieber vet att Justin inte är sådan som det verkar som i videon. vi vet ju att den goda sidan och den Justin som vi älskar alltid funnits där. jag stöttar honom fortfarande. han skrev ju på twitter för ettag sedan att han kände att de hånade honom i princip. han sa också på slutet i mikrofonen att han inte tyckte att han var rättvist behandlad. ibland verkade det som han pratade till oss fans för han sa "enda sedan jag kom hit har jag fått svara på samma frågor om och om igen. det är väldigt frustrerande. jag har aldrig gått igenom något liknandee" kortsagt älskar honom jättemycket fortfarande. det förändras aldrig. tråkigt att media inte raporterar om det bra han gör för människor ute i världen. ta pencils of promise till exempel. det finns lite raportering om det men inte så mycket som jag skulle önska.

2014-03-23 @ 03:09:39

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: