Category: News! | 2014-03-31 | 15:34:00

TÄVLA MED QUIZZO - VINN EN IPAD

Just nu kan du vinna en iPad Mini genom att vara med och tävla på Quizzo, och även hjälpa oss att vinna denna tävling.

För att vara med och tävla gör du såhär:
  • Klicka på länken HÄR
  • Ange koden: w8gh3x för att låsa upp kategorin ''Svenska bloggar''
  • Ange användarnamnet ''EmiliaW'' för att låsa upp kategorin ''Svenska bloggar''
För att låsa upp en kategori klickar du på det rosa ''blocket'' i menyn högst upp i appen, och klickar på ''Svenska bloggar''. Koden anger du längst ner om du skrollar.

Lägg även till mig, Emilia, och spela emot mig! Jag heter "EmiliaW".

Hoppas så många som möjligt är med och tävlar!


 

 
Postat av: anonym

va jag fattar inte ? ska jag ladda ner ett app i min mobil eller hur ska jag göra? när jag går in i länken trycker man på deltag nu eller? vad ska man skriva på de det går inte?

Svar: Ladda ned appen och skapa en användare. Lås upp kategorin "Svenska bloggar" genom att klicka på det rosa blocket i huvudmenyn högst upp och klicka på "svenska bloggar". När det sedan inte går att låsa upp kategorin för att du har för lite diamanter, skrollar du längst ner bland kategorierna, där du kan fylla i en kod. Där skriver du "EmiliaW" eller "w8gh3x". Hoppas du förstår. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-03-31 @ 16:33:21

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: