Category: Dagens fråga | 2014-03-17 | 12:18:22

Dagens fråga

Dagens fråga - Vad skulle du göra om du mötte Justin på gatan eller annan allmän plats?
 

Hur skulle du reagera om du mötte Justin t.ex. mitt på öppna gatan, i ett varuhus eller på flyplatsen? 
Skulle du skrika, gråta, eller skulle du inte våga gå fram?
 
Berätta!




 
 
Postat av: Emma

Om jag skulle vara för migsjälv på typ stan skulle jag nog dö. Sen när jag gjort det skulle jag gå fram och hälsa, sen ta ett kort med honom, be om hans autograf, krama honom, berätta hur mkt han betyder för mig osv. Sen när han gått iväg skulle jag springa någonstans och gråta. Jag skulle vara såååååå lycklig. Bästa dagen ever.

2014-03-17 @ 16:06:44
URL: http://lingonkola.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag skulle typ gå fram,gråta och kramat honom. :)

2014-03-17 @ 16:25:34
Postat av: Emelie

Skulle typ stelnat till och typ bara stått och stirrat. Förmodligen hade någon kompis dragit med mig fram till honom. Dagen efter skulle jag hatat mig själv för att jag varit så konstig, hehhe :)

2014-03-17 @ 16:33:56
Postat av: Anonym

Jag skulle typ få panik och bli chockad, gå (springa) fram och krama honom, fråga om bilder, autograf, och försöka prata lite med honom, berätta hur mycket jag älskar honom och hur mycket han betyder för mig. Skulle helt klart varit bästa dagen i hela mitt liv! Sedan när han gått iväg skulle jag gråta sjukt mycket och vara så himla glad resten av dagen, eller rättare sagt resten av livet för då har jag äntligen träffat min idol, min hjälte, mitt allt :')

2014-03-17 @ 16:56:39
Postat av: Emmy

Jag skulle få nypa mig själv några gånger och fråga någon som går med om det verkligen är Justin för jag skulle nog inte kunna tro mina ögon. Sen skulle ja gå fram till honom (försöka vara mig själv) och krama om honom och be om ett foto. Och försöka berätta hur mycket han betyder för mig om orden skulle kunna komma fram. När jag har gått där i från skulle jag nog skrika gråta och kolla sönder på bilden. För han är mitt allt! <3

2014-03-17 @ 19:21:06
Postat av: Anonym

Jag skulle få nypa mig själv några gånger och fråga någon som går med om det verkligen är Justin för jag skulle nog inte kunna tro mina ögon. Sen skulle ja gå fram till honom (försöka vara mig själv) och krama om honom och be om ett foto. Och försöka berätta hur mycket han betyder för mig om orden skulle kunna komma fram. När jag har gått där i från skulle jag nog skrika gråta och kolla sönder på bilden. För han är mitt allt! <3

2014-03-17 @ 19:21:25
Postat av: Sandra belieber

Jag skulle typ stelnat och fråga mig själv några gånger och fråga någon som går med om det verkligen är Justin för jag skulle nog inte kunna tro mina ögon. Sen skulle ja gå fram till honom (försöka vara mig själv) och krama om honom och be om ett foto. Och försöka berätta hur mycket han betyder för mig om orden skulle kunna komma fram. När jag har gått där i från skulle jag nog skrika gråta och kolla sönder på bilden. För han är mitt allt! <3 Skulle ha varit bästa dagen i mitt liv för jag har träffat mitt idol han beyder så mycket för mig. lifetime beliber♥♥

2014-03-17 @ 19:54:42
Postat av: Anonym

Jag skulle nog gått fram och berättat hur mycket han betyder för mig och att jag älskar honom mer än allt annat. Jag skulle också fråga om en kram och en bild. Efteråt skulle jag nog börja gråta haha

2014-03-18 @ 13:14:31
Postat av: Cindy

Jag säger alltid till mig själv att inte gråta elr typ skrika, och bara acting normal, men ärligt tror inte det kmr hända. För Justin gillar inte när vi kommer och går fram och gråter, men glädjetårar är väl inte så farligt, om jag någonsin skulle möta han så på gatan skulle jag FÖRSÖKA ta det lugnt och typ ta en bild o krama han o pussa han, och sen säga ett snabbt tal till han lol. "gonna make this short, I LOOOVE YOOU JUUSTIN oKAY. haha något liknande skulle jag säga till han, och typ att jag alltid kmr finnas där och supporta han :) ♥

2014-03-18 @ 19:40:02

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: