Category: News! | 2014-03-14 | 18:15:42

Angående rättegångarna

Vi får dagligen in kommentarer om vad Justin kommer få för straff och om han kommer få fängelse. Svaret på den frågan kan vi inte svara på, tyvärr. 

Vi förstår att ni är oroliga, men vi kan tyvärr inte svara på vad Justin kommer få för straff förrän efter rättegången, då det inte är förrän då straffet meddelas. Saken är den att han kanske inte ens får ett straff, så domaren kanske inte anser att Justin är skyldig till något. Det är inget vi kan svara på i förväg. 

Vi kommer självklart stå bredvid er hela vägen genom detta. Vi kommer skriva ut så fort vi vet något om rättegången. Just nu har det varit lite luddigt kring rättegångsdatumen, men vi hoppas på att få ett säkert svar snart. 
Just nu ser det i alla fall ut som att rättegången för händelsen i Miami är 11 maj.

Kom ihåg: Justin är oskyldig tills motsatsen är bevisad.






Postat av: Alva

Hej! Jag vill tacka för en jättebra blogg om vår älskling! Måste säga att ni är otroligt gulliga och är evigt tacksam att ni lägger ner all denna tid på inlägg och era läsare! Jag tror inte jag är ensam om att tycka det! jag tycker ni är väldigt stöttande kring detta och jag vill verkligen säga stort TACK till er! Mycket kärlek till er! kram!

Svar: Tack själv, det är såna här ord som gör det ännu roligare att uppdatera bloggen! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-03-14 @ 20:55:51
Postat av: Anonym

Tycker jättemkt om eran blogg. Ibland är det synd att man inte kan se in i framtiden . Jag vill veta och inte veta samtidigt

2014-03-14 @ 21:02:49

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: