Category: Var är/Gör Justin? | 2014-06-23 | 10:37:00

Justin och Selena på ett zoo I LA (22 Juni)

Den 22 Juni var Justin och Selena på ett zoo i Los Angeles tillsammans med Justins mormor och morfar. 
Det skulle vara kul att veta vad ni känner när Justin och Selena umgås så mycket? Själv blir jag jättejätteglad! 
 
 
Postat av: B E L I E B E R

Jag mår så bra av att veta att dom umgås med varandra, det gör mig superglad! <333
Det känns som att Justin är lyckligare när dom umgås med varandra. <333 (Min stora önskan är att dom blir tillsammans igen)<33

2014-06-23 @ 11:45:26
Postat av: Anonym

Det är helt underbart. De träffades för 5 år sen och umgås fortfarande , nu är de tsm och man vet inte mkt men man vet att de blev tsm 2010 iaf. Jag tror inte mkt på rykten och de har bara gjort slut officiellt en gång. Jag älskar Justin och jag älskar Selena

2014-06-23 @ 13:46:06
Postat av: Malva

jag "shippar" inte jelena över huvudtaget, men jag hoppas att de är tillsammans ett tag. Missta mig inte, om de gör varandra glada så vill jag inget mer än att de ska få vara glada ett tag, men när Justin inser att Selena inte är bra för honom så kan han bli glad med någon annan än henne. Ni får hata mig så mycket ni vill för detta men jag tycker varken om jelena eller Selena

2014-06-24 @ 10:13:08
Postat av: julia

jag blir så glad! de är så söta!:) men hoppas bara att de är tillsammans länge nu utan något som går fel! och är ganska ledsen eftersom många belieber nu trendar #ignorejustin på twitter :( ja, fejk beliebers då. och bara för att han är mes selena igen! blir så arg! :(

2014-06-24 @ 12:16:39
Postat av: hanna

Blir superglad, dom hör ihop och båda verkar må bättre när dom har varandra.

2014-06-25 @ 06:11:25
Postat av: Smilla

Jag blir jätte glad! Selena är bra för justin och dom är lyckliga med varandra så jag tycker det är jätte bra! Förstår inte dom som blir sura över att dom umgås osv. Selena gör justin glad o sålänge han är glad är jag glad

2014-06-27 @ 18:38:12

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: