Category: Instagram - Bilder | 2014-07-01 | 14:41:00

Raderade bild på Selena

 
Justin la under söndagen (29 Juni) upp denna bilden på Selena via instagram som han sedan tog bort igen.
 
 
 
 
 
Postat av: Linn

Är dom ihop då på riktigt? Eller är det bara rykten? Det har ju visats massa bilder på dom tillsammans? Är det sant att dom nu på rikigt är ett par? :(

Svar: Det är inte något vi vet, de verkar hänga med varandra ibland men vi vet inte om det är som vänner eller inte! Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-07-02 @ 15:41:14
Postat av: Linn

Okej! Men förut så sa ni att ni var glada för Justins skull att Jelena var tillbaka? Så då verkade det som att även ni sa att dom är ihop?:((

Svar: Det kan bara Justin och Selena svara på. Vi är glada för att dom umgås igen iallafall men om dom är tillsammans vet vi inte :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-07-02 @ 23:34:36
Postat av: Ajla

Nu kommer några belibers hata mig även om jag skälv är en beliber men jag skulle vara jätte glad att dem två blir ihop dem är så söta tillsammans.

Förlåt alla belibers men det är min åsikt... jag bryr mig inte om ni nu hatar mig .

2014-07-03 @ 17:01:37

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: