Category: Övrigt | 2014-01-17 | 17:49:43

Trevlig helg

Vi här på bloggen önskar er alla en trvlig fredag och en trevlig helg!

Kan inte alla berätta något roligt som är relaterat till Justin?
Det kan vara VAD SOM HELST. Pinsamt, kul, skämmigt, rörande, ni sätter ribban!

Kommentera nu, så vi får ta del av era berättelser, och skratta lite denna fredagkväll!


Postat av: Anonym

Min lärare i samhällskunskapen idag berättade om brott och då straff. Då sa han tänk om SA13B (jag går i SA13A) får åka till Stockholm och träffa Justin Bieber, det skulle ju vara orättvist för alla här inne vill ju också det. All killarna mumlade något typ nej usch, medan jag bara satt och log för mig själv. Det trodde jag inte min lärare som är 30 skulle säga att han ville se Justin då har han bara en son som är 2. Då sa han vi slår ner dem så vi får åka. Kram det trodde jag inte om min lärare!

2014-01-17 @ 19:08:33
Postat av: Anonym

Jag skulle se Justin Biebers Believe på bio med min mamma på premiären. Först ville min mamma inte följa med för hon trodde att hon inte skulle tycka om den, men när vi väl var i biosalongen så fick min mamma tårar under filmen! Jag började gråta ännu mer när jag såg det och blev så chockad. Det var nog det finaste jag sett på länge! Min mamma tyckte det var en jätte fin film och hon sa till och med att Justin var snygg haha! Det var lite kul tyckte jag :)

2014-01-17 @ 23:13:12
Postat av: Maja

Vet att det var fredag igår men måste dela med mig av detta. Jag och mina kompisar satt och pratade och då sa dem typ "Jag forskar om Kanada och visste ni att det finns en stad där som heter stratford, där det finns en teater som heter "avon theatre". Då skrev jag typ " VAD TROR DU, JUSTIN BIEBER KOMMER DÄRIFRÅN" och alla började skratta :)

2014-01-18 @ 09:35:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: