Category: News! | 2014-01-30 | 22:57:33

Scooter pratar om Justin

Scooter berättar om hur han hanterar Justins rättsskandaler: 

"Mitt ansvar är att alltid finnas där när de faller, alltid finnas där för att hjälpa dom upp igen. Men någon gång måste jag låta dom misslyckas, för om dom inte gör det, så kommer dom inte ha någon mänsklighet." 

"Ibland hjälper inte Justin sig själv, därför att han är så arg. Men ingen riktigt förstår hur han lever.. bara han själv. Jag kan inte "baby-sit" honom. Jag kan säga att det bara finns en väg runt detta, antingen så slutar vi och låter dig prova att hitta ett normalt liv, eller så inser du att det är vad det är och vi måste fortsätta kämpa."
 
"Och du kommer att hata mig några dagar eftersom att jag kommer säga att du inte kan kasta en "punch". Du vill gå ut där och slå in deras huvuden... Men det enda sättet du kommer att vinna över dom är genom att vara bättre."
 
Scooter berättar även om videon på Justin när han sover som togs förra året i Brasilien.

Braun avslöjar: "Justin sa, 'Jag hade en kvinna som filmade mig när jag sov, som jag aldrig har träffat förut.. Hon var i huset och hon filmade mig. De antar att jag låg med henne och att hon var en prostituerad. Jag måste ta itu med sånt. Jag är 19 år och varje dag har jag sånt att handskas med. Folk tror att jag fick ett barn eller att jag spottade på mina fans, dom bara antar det absolut värsta om mig.' "

 
Postat av: Tussan

Jag tycker scooter är klok och förstående (-:

2014-01-31 @ 22:34:44

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: