Category: News! | 2014-01-28 | 18:58:00

Scooter pratar med fans (27 jan)

Igår så pratade Scooter med några Beliebers och bad dom att låta Justin vara normal under en dag i Panama, och därmed skulle dom inte ta några bilder på honom, inte gå fram till honom osv. Jag tror att dom har lyssnat på vad han sa, för idag har det inte varit några bilder alls på Justin! Varför Scooter sa till dom vet jag inte, kanske för att dom försöker hjälpa honom tillbaka eller något sådant, jag har ingen aning, men bra är det! Vad tycker ni? Är det dåligt eller bra att Scooter sa till dom? Kommentera!

Postat av: Anonym

Jag tyckte det va bra gjort, Justin behöver en liten paus från all uppmärksamhet

2014-01-28 @ 19:12:53
Postat av: Anonym

Jag tycker att det var bra att dem lyssnade på scooter. För Justin får alltid vara i rampljuset och alla ska vara runt honom. Men nu efter det som hände tror jag dem vill bara prata med honom. Att han ska känna sig lite normal. Så jag tror det är därför Scooter sa till dem. Men det är min hypotes.

2014-01-28 @ 19:16:21
Postat av: anonym

Ni borde skriva mer om Chantel dejtar Justin och hon eller? Är det sant att hon har knivhöggt någon?

btw när ska ni byta header och sånt? den som ni har nu är fin och så men den är jobbig för att man kan inte gå tillbaka till de man har missat?

2014-01-28 @ 20:28:44
Postat av: Anonym

Jag tycker det är både bra o dåligt för att Justin behöver ju ett
Privat liv också de kan prata med honom om vad som har
Hänt på sistonde han får känna sig fri o normal o det dåliga är att
vi nt får veta vad som händer osv:)kram!

2014-01-28 @ 20:51:50

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: