Category: News! | 2014-01-22 | 20:22:04

nakenbilder till selena?

Klicka HÄR för att läsa hela artikeln.
 
Vad tror ni? Är det sanning eller är det bara en sak media har hittat på?
Kommentera era åsikter! Vi vill veta vad ni tror!
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA men vafan tror det?jag tror faktiskt både selena o justin är mogna för det elr är de inte det?dagens skämt PAHAHAHAHA LOL

2014-01-22 @ 21:00:11
Postat av: Anonym

Jag tror verkligen inte på det. För jag läste på en sida att Selena hade läckt ut det liksom, men hon skulle nog aldrig göra de, så hur fan vet dom det?!
Det är bara något dom hittat på för att skriva om någonting!

2014-01-22 @ 21:06:41
Postat av: Anonym

Ingen aning. Vad tycker ni om att Justin håller på och förändras? Säg inte "Han är 19 år och gör misstag" snälla.

2014-01-22 @ 21:10:55
Postat av: Anonym

Nej jag tror nån har hitta på de, men "polisen tog justins mobil" och då så Haag väll någon hitta på de jag tror inte på allt media skriver dom vill ha fler läsare och så, så dom skriver falska saker, men det är vad jag tror!

2014-01-22 @ 21:44:03
Postat av: Tussan

Just nu går det mkt rykten hela tiden om Justin knark ormgiftet osv .det skulle kunna vara så att någon just tänker perfekt tillfälle att skriva rykten. Om det nu är sant och om polisen hade han mobil telefon kan det vara så att polisen dator blivit hackade. Något är väl sant men mkt är nog övedrivit.

2014-01-22 @ 22:07:02
Postat av: Anonym

Om ni får reda på något mer kan ni väl meddela. Jag tror inte häller på allting media skriver

2014-01-22 @ 22:10:53
Postat av: Johanna

Jag tror justin kan vara en riktig douche ibland men allt det där är 100% bullshit och förmodligen taktik från medias sida, media har redan försökt vända hans fans emot han och det har inte funkat och nu försöker dom starta ett krig mellan beliebers och selenators angående dendär konversationen eller vad dom kallar det, som sedan kommer påverka selena och justins förhållande. Jag vet inte, men det är så jag ser det. Han är så otroligt nära på att bryta ihop nu och dom ser nog det och försöker putta han över gränsen :)

2014-01-22 @ 22:28:22
Postat av: anonym

Ingen av Justin och Selena är så omogna. Dom skulle nog aldrig använda sånt språk till varandra. Jag tror att det är media som har hittat på allting. Det där är nog bara bullshit.

2014-01-23 @ 10:59:18
Postat av: Malin

Inte sant. Det är så onödigt, Justin kommer snart brista ihop. :'(

2014-01-23 @ 16:48:00
Postat av: ♥

BULLSHIT.
Vad fan tänker dom median med, deras rövar elr?!
Min älskade Justin ska fuck inte gå igenom sånt falsk rykte, ba omoget av dom att göra det. -.-

2014-01-23 @ 17:22:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: