Category: Bilder | 2014-01-27 | 20:05:00

Justin med Chantel Jeffries i Panama (26 jan)

 
Postat av: Anonym

är det samma tjej som hade orange bikini förut

Svar: Ja, det är det. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-27 @ 20:06:07
Postat av: Kinda

Jag ska nu bara säga min åsikt så snälla inget hat...när justin o selena var ihop så gilla jag inte direkt jelena...men det jag gilla med att han var med selena är att hon verkligen gjorde honom glad...nu så vill jag att justin ska tillbaks till selena mer än allt...alla rykten om den chantel e bara för dåliga för justin...att dom slog vad om chantel o att hon lämna honom när fick problem med polisen...tror hon verkligen att hon kommer vinna hans kärlek om hon gör så o e så som hon e?? Nä det tror jag inte jag tycker att den tjejen e bara problem för justin...men jag kommer alltid vara vid hans sida vad än han gör, vilken tjej han e med osv...

2014-01-27 @ 20:51:28
Postat av: Klara

Snälla svara på detta!! vem är detta? Är det hon som var med i all that matters videon? Är hon känd för något eller vem är det?? Snälla verkligen!!

2014-01-28 @ 15:47:08

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: