Category: News! | 2014-01-23 | 21:31:10

EDIT

Justin blev släppt för borgen på $2,500, i väntan på en riktig domstolsförhandling.

Han är frigiven, men kan alltså fortfarande dömas till annat straff.


Kom gärna med tips då hela situationen är väldigt oklar.

 
Postat av:

http://diaryoflizzie.blogg.se/2014/january/justin-bieber-arrested.html#comments

2014-01-23 @ 22:15:26
URL: http://diaryoflizzie.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan komma med det här tipset, Justin hade .04 promille alkohol i blodet, det motsvarar att ha druckit ungefär ett glas vin. Jag tycker att köra bil när man har druckit är fel av ren princip, men han var helt klar i skallen och kunde omöjligt ha skadat någon. Det han åkte fast för är att han är underårig, hade han vart 21 hade han kunnat dricka dubbelt så mycket och fortfarande köra fritt.

2014-01-23 @ 22:16:51
Postat av: Anonym

Däremot försvarar jag det inte, ALLA vet att poliser vet hur kändisars bilar ser ut och stoppar dem dagligen utan anledning. Finns hundratals videos på youtube. Det är så extremt dumt av Justin att sätta sig bakom ratten då, speciellt nu när han har så himla mycket emot sig.

2014-01-23 @ 22:19:31
Postat av: Anonym

hur mycket är det i svenska pengar?

Svar: 16104,75 kr. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-23 @ 22:37:04
Postat av: BELIEBER

http://news.sky.com/story/1199785/justin-bieber-leaves-jail-after-dui-charge


Kolla länken BELIEBERS <33 , Vi ska kämpa o aldrig sluta ;)

Postat av: Belieber forever

Justin har vart deprimerad i 5 hela månader och jag vet inte vad jag ska säga egentligen, det gör så himla ont i mitt hjärta bär jag fick höra det. Men jag tror att det är det som har gjort att han gjort mer misstag osv. Jag vill bara gå fram och ge honom en kram och säga allt kommer bli bra, Jag vill att Justin ska må bra och när han inte gör det så gör det väldigt ont i hjärtat. Han är den personen som räddade mitt liv och nu är det våran tur att rädda hans. Vi alla hoppas det Justin blir bra, be för Justin<3

2014-01-24 @ 07:17:42
Postat av: belieber

kan Justin riskera att hamna i fängelse och i så fall hur länge?

Svar: Vi vet inte något än, kram! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-24 @ 09:50:56
Postat av: Belieber

Är justin i fängelset nu.?
Har han gjort någonting som är "fel" igen?
😢

Svar: Han är inte i fängelset. Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-24 @ 10:37:44
Postat av: JUSTINS BELIEBER <3

Har hört många skriva på twitter att poliserna har sagt och erkänt att de ljög om att Justin vad alkoholberusad när han körde och att han varken var alkohol eller drog påverkad. De sa att han blev gripen p.g.a ogiltigt körkort som gått ut och därför blir han av med körkortet i 6 månader tror jag det var. I alla fall, vet ni om det är sant att han inte var alkohol/drog påverkad och om poliserna ljög om det? Det var väldigt många som tweetade om det på twitter och skapade till och med en hashtag: #CopsLiedAboutBieber. Vet ni något om det här?

2014-01-24 @ 22:51:52
Postat av: JUSTINS BELIEBER <3

Glömde bara tillägga att de hade sagt fel värde på alkohol testet polisen gjorde på Justin. De sa at Justins värde var 0,4 vilket är olagligt att köra bil då, men egentligen var det 0,14 alltså nästan ingenting alls och att ha 0,14 som värde är HELT LAGLIGT sa de så de erkände att de ljög. Har ni hört om något det jag berättar om? För som jag sa tidigare skrev väldigt många på twitter om polisernas lögner.

2014-01-24 @ 22:59:00
Postat av: Anonym

Och P.S (haha tredje kommentaren, förlåt)
De sa också att till och med drog testet visade negativt, alltså att han inte hade tagit någon slags av droger. Ville bara säga det också :)

2014-01-24 @ 23:01:19

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: