Category: Dagens fråga | 2014-01-27 | 17:54:00

Dagens fråga

 
Vad skulle du göra om du träffade Justin på t.ex. stranden eller på gatan? Krama, fråga om autograf, säga något speciellt, ta kort? Skulle du följa efter honom eller låta han vara ifred? Berätta
 
 
 
 
 
Postat av: Maja

Jag skulle nog gå fram till honom och fråga om jag skulle kunna få ta en bild med honom, sen skulle jag berätta hur mycket han betyder för mig. Sen skulle jag låta honom vara!

2014-01-27 @ 17:56:51
Postat av: Johanna

Det beror på vart det är och vilka han är där med, men jag skulle förmodligen gå fram och velat ha en kram. Kanske ett foto om det verkar som att han har tid!

Skulle han vara ute med sin flickvän skulle jag inte gå fram alls :)

2014-01-27 @ 18:15:37
Postat av: Anonym

Gå fram och fråga om jag hade fått ge honom en stor kram<3 Och frågat om jag skulle kunna fått ta ett kort och säga hur mycket han betyder för mig och tacka han för att han förändrade mitt liv till någonting bra<3

2014-01-27 @ 18:16:38
Postat av: Belieber

Oj, jag skulle nog springa fram, gråta suuuuper mycket, krama om honom, berätta för honom att han verkligen betyder ALLT för mig, att han har fått mig att le när jag varit ledsen, att jag alltid blir glad av honom. Jag skulle skrikit, skrikit tills min röst försvann, och fråga om jag fick ta en bild!❤️

2014-01-27 @ 18:19:27
Postat av: Jessica

Jag skulle gått fram, kramat honom och sagt "everything is going to be alright, I will always love you no matter what"

2014-01-27 @ 18:23:40
Postat av: Bieber or die

Jag skulle hå fort fram och fråga: kan jag få en kram? Skulle han säga nej, skulle jag säga: i love you. Och gå därifrån, men skulle han säga jag krama honom och medan jag kramar honom skulle jag säga: jag älskar dig och kommer göra vad som än händer, du får mig att vilja vakna varje morgon,jag älskar dig så mycket. Sen skulle jag fråga om en bild och om han skulle le skulle jag säga :ditt leende är så gulligt och sluta aldrig le. Sen skulle jag säga: lämna oss aldrig lova, och hålla ut mitt lillfinger och sen skulle jag låta honom vara😊

2014-01-27 @ 19:06:37
Postat av: Emmy

Om jag skulle se Justin på stan så skulle jag gå fram till honom. Och fråga om en kram och ett foto. Om han säger nej så säger jag "i love you" sen går jag. Men om han säger ja då kramar jag honom och frågar efter ett foto. Om jag hinner kanske jag pussar han på kinden och säger jag älskar dig. Kram

2014-01-27 @ 19:29:27
Postat av: Anonym

Shit. Jag skulle få panik och börja gråta. Skulle gått fram och gett honom en stor kram och frågat om en bild. Sen hade jag berättat för honom hur mycket han betyder för mig, hur mycket jag älskar honom och att han verkligen har förändrat mitt liv. Efter det skulle jag pussa honom på kinden och tackat honom så himla mycket för allting :) Det hade varit bästa dagen i hela mitt liv :')

2014-01-27 @ 19:56:31
Postat av: Anonym

Jag skulle först kolla om justin var på bra humör, om han var det skulle jag gärna vilja ha en kram eller ett kort

2014-01-27 @ 20:05:20
Postat av: Anonym

Haha, jag skulle probably springa efter honom hela tiden fast jag vet att det måste vara jätte jobbigt, men om jag skulle se han gå på stranden så skulle jag skulle freak out spring ti han säga I LOVE YOU SO FREAKING MUCH fråga om jag får krama honom och om jag får ta en bild, omg en dröm :)

2014-01-27 @ 20:35:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: