Category: Jelena | 2014-01-03 | 10:36:14

Angående Justin och Selena

Vi fick in mängder av kommentarer angående bilderna på Justin och Selena om de är tillsammans igen. 

Snälla ni, dra inga förhastade slutsatser angående detta. Endast för att de ses en gång och det finns bilder på det betyder det inte att de är tillsammans igen. 

Försök att inte ta så allvarligt på det. De kanske är vänner, de kanske är på väg att bli tillsammans, de kanske är tillsammans, vad vet vi? Ingenting. 

Det enda som är viktigt är Justins lycka, och att han mår bra. Vill han umgås med Selena - låt honom. För vi kan inte hindra honom. 


Postat av: Lovisa:)

Idag på radion hörde jag att det skulle vara en typ parad inne i stan för justin imorrn, för att visa att vi stöttar honom. Och nån gång i paraden ska vi låsa ett lås vid en bro och kasta ut nycken i vattnet. Är det här något ni vet om så ni kan informera så att så många som möjligt kan komma? Just nu trodde dom på radion att det skulle komma ungefär 150 pers. Men helst så många som möjligt. Det är bara att komma! Dock vet jag inte vilken tid det är:/

2014-01-03 @ 10:58:33
Postat av: Lovisa:)

Idag på radion hörde jag att det skulle vara en typ parad inne i stan för justin imorrn, för att visa att vi stöttar honom. Och nån gång i paraden ska vi låsa ett lås vid en bro och kasta ut nycken i vattnet. Är det här något ni vet om så ni kan informera så att så många som möjligt kan komma? Just nu trodde dom på radion att det skulle komma ungefär 150 pers. Men helst så många som möjligt. Det är bara att komma! Dock vet jag inte vilken tid det är:/

Svar: Händer detta i Stockholm? Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-03 @ 10:59:00
Postat av: Anonym

Tycker det är helt rätt! <3
Jag hade hoppats på att dom skulle bli tsm igen, tyckte att Justin kändes lyckligare med Selena..<3

2014-01-03 @ 11:13:00
Postat av: Belieber

Jag tror inte att de är tillsammans igen. Men om du har vart kär och älskat någon i tre år är det ju svårt att bara släppa taget. Jag tror att de försöker vara vänner eftersom de har betytt/betyder så mycket för varandra.

2014-01-03 @ 12:29:39
Postat av: Anonym

Jag tror inte att de är tillsammans igen. Men om du har vart kär och älskat någon i tre år är det ju svårt att bara släppa taget. Jag tror att de försöker vara vänner eftersom de har betytt/betyder så mycket för varandra.

2014-01-03 @ 12:29:54
Postat av: Anonym

Helt rätt!

2014-01-03 @ 14:01:01

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: