Category: Övrigt | 2014-02-16 | 16:21:51

tips tips tips !

Just nu har Grandparfymeri väldigt bra erbjudande på vissa av Justins dofter.
Finns på hemsidan men även i butik :)
 
Postat av: Hanna

Hejhej! Jag älskar er blogg! Men jag undrar om ni vet någon annan Justin updates blogg? Kanske någon på engelska, eller en annan svensk? Inte det att jag kommer sluta läsa eran, utan ni skriver inte så jätte mycket längre. Som jag förövrigt förstår för att det är säkert svårt att hitta information om honom nu och ni har väll inte all tid i världen liksom! Ta absolut inte illa upp, älskar det ni skriver om!<3

Svar: Hej! En annan blogg som jag (Jessica) brukar läsa är www.jdbnorway.blogg.no, men just nu uppdaterar dom ungefär lika ofta som oss eftersom att det är som du säger, att det inte händer så jättemycket runt Justin just nu. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-02-16 @ 19:38:00

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: